.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحرانی بودن وضعیت کرونایی محمودآباد
مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد روند ابتلا به کرونا در این شهرستان را بحرانی اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، عباس توان مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد با بیان این‌که در حال حاضر بستری بیماران جدید کرونایی از ترخیصی‌ها بیشتر است، گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستان شهرستان تکمیل شده است.

او  روند ابتلا به کرونا در محمودآباد را بحرانی توصیف کرد و گفت: بستری بیماران جدید کرونایی در این شهرستان از ترخیصی‌ها بیشتر  شده است.

او افزود: ۸۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون از شهرستان محمودآباد در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۳۷ نفر در بیمارستان شهدا و ۴۵ نفر دیگر هم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهر‌های اطراف تحت درمان قرار دارند.

توان با بیان اینکه شهرستان محمودآباد تنها یک بیمارستان دارد، گفت: روند افزیشی بیماران بستری سبب شد از تمام ظرفیت و بخش‌های بیمارستان برای بیماران کرونایی استفاده شود.

مدیر شبکه بهداشت محمود آباد گفت: آمار بیماران بستری در محمودآباد دیروز رکورد زد و ۴۳ نفر در بیمارستان شهدا بستری بودند که امروز به ۳۷ نفر رسید.

او افزود: برخی از بیماران محمودآبادی به دلیل نبود تخت در شهر‌های اطراف بستری می‌شوند، ولی با توجه به اینکه شرایط این شهر‌ها نیز مشابه محمودآباد هستند و در وضعیت قرمز قرار دارند، تخت‌های بیمارستانی در حال تکمیل ظرفیت است و این وضعیت کار را سخت خواهد کرد.

دکتر توان با بیان این که موج پنجم بسیار شدید‌تر و حادتر از موج‌های قبلی است، گفت: روند افزایشی ابتلا به کرونا بسیار نگران کننده است و هر روز به تعداد افراد بستری و مراجعه کنندگان سرپایی درگیر با ویروس کرونا اضافه می‌شود.

او گفت: متاسفانه برخلاف هفته‌های قبل میزان فوتی ناشی از کرونا نیز در حال افزایش است و امروز و دیروز سه نفر از شهروندان محمودآبادی جان خود را از دست دادند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محمودآباد از تزریق ۱۴ هزار دز واکسن در این شهرستان خبر داد و افزود: تا واکسیناسیون کامل تنها راه کنترل بیماری استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

توان سطح رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در محمودآباد را بسیار ضعیف توصیف کرد و گفت: مردم اگر در پیک پنجم کرونا که سرعت ابتلا در آن دوبرابر پیک قبلی است همکاری نکنند کادر درمان و شهرستان با بحران مواجه خواهد شد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.443 seconds.